Szukaj na tym blogu

Translate

wtorek, 23 czerwca 2015

kurczak z mango

Wreszcie i nareszcie wracam do Was po długiej przerwie! Ostatnie dwa miesiące były bardzo pracowite i  intensywne, ale nie żałuję żadnej sekundy z tego okresu, bo wiem, że z każdej wycisnęłam maksimum. To cudowne uczucie, uwierzcie mi! Zrozumiałam, że trzeba robić w życiu to, co się kocha najbardziej, wybrać własną drogę, iść cały czas przed siebie, nigdy się nie poddawać i nie bać się wcielania w życie planów, których realizacja wydaje się być niemożliwa.. Wszystko w życiu zaczyna się od "CHCĘ". Można dokonać wszystkiego, jeśli się tego naprawdę CHCE - szczerze w głębi duszy.
Poniżej krótka zajawka tego, co udało mi się przez ten czas stworzyć.:) Jeśli chcecie zobaczyć więcej, to serdecznie zapraszam Was tu - KLIK



A w dzisiejszym przepisie dzielę się z Wami tym, co często jadałam ostatnimi czasy. Kurczak w owocowym towarzystwie smakuje fantastycznie, według mnie to idealne danie na upalne dni ( które mam nadzieję szybko powrócą!). 



Skład (na 4 porcje):
~ ok 80dag ziemniaków
~ ok 45 dag ananasa z puszki
~ 500g  filetów z piersi kurczaka
~ 1 mango
~ 2 łyżki oleju rzepakowego
~ sól, pieprz, curry.

Ziemniaki gotujemy w wodzie przez ok 15 minut, po czym odcedzamy i kroimy w kostkę. Mięso kroimy w dużą kostkę, doprawiamy solą i pieprzem, a następnie kładziemy na patelnię z rozgrzanym olejem. Smażymy na złocisty kolor, oprószamy curry. Teraz dodajemy ziemniaki oraz zalewę z ananasów i dusimy całość przez około 5 minut. W tym czasie obieramy mango i razem z ananasem kroimy na kawałki, które dodajemy do potrawy. Całość dokładnie mieszamy i doprawiamy do smaku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz